Dia Kekasih Hati :D

Aku kenal dia dh lama. Memang dah lama. Sejak dia masih bermain di rumah aku. I mean LEPAK la. Hehe. Dia kawan adek aku. :) So, masa tu, aku belum ada hati lagi dengan dia. Dia belum matured lagi la beb -,- HAHA. So, aku singkat kan cerita la kk? Hehehe. Aku tengah malas jugak ni :P Sorry okayy? Aku sebenarnya just beradek angkat jer dengan dia. Last-2, aku ajak dia buat fake in relationship. Aku tak nak di kacau oleh sesiapa baa. So, dia pun nak jugak. Ramai sangat yang percaya pasal fake tu. HAHA. Sorry kawan sebab tipu korang :) Tak da niat punnn. HAHA. So, pada hari yang amat happy sekali, aku tiba-2 jatuh hati dekat dia. Entah kenapa aku semakin gila. HAHA. So, masing-masing luah perasaan sama sendiri. HAHA. Stupid -,- Last-2 jadi kapel betul2 sampai sekarang. Walao. Maniskan kenangan sebelum kami berdua bercinta. HAHA. pakaaaaaaaaaaaaa*



Biodata Him :

- Mohd Syahrom
- 15 tahun
 *sorry. dia kecil dari aku. Cinta tak pilih usia :D HAHA.
- Sibu Sarawak
- 26/1/1997

kbyeeeee!